למה דווקא אקסוליינר (ציפוי מבוסס פוליאוריאה)? כי אקסוליינר הינו ציפוי חזק, גמיש, מונע החלקה, ששומר על מראה טוב לאורך הרבה יותר זמן (תוכלו לקרוא על כל היתרונות בהמשך הדף).

אצלנו תוכלו לקבל ציפוי אקסוליינר מבוסס פוליאוריאה על ארגזי טנדרים, משטחי העמסה, פגושים, מיגונים,  ציפוי משטחי עבודה ועוד ועוד ועוד, לציפוי אקסוליינר התקשרו אלינו 054-6500543.

"הציפוי בפוליאוריאה מיושם ע"י מערכת מיוחדת השואבת שני חומרים ומערבבת אותם בדיזה ייעודית באקדח ההתזה."

"הציפוי סופר עמיד עם ייבוש ראשוני תוך כ 4 שניות"

ציפוי ארגז טנדר

אקסוליינר - ציפוי פוליאוריאה מתקדם
אקסוליינר - ציפוי פוליאוריאה מתקדם
אקסוליינר - ציפוי פוליאוריאה מתקדם
אקסוליינר - ציפוי פוליאוריאה מתקדם
אקסוליינר - ציפוי פוליאוריאה מתקדם

אקסוליינר (EXOLINER) הוא שם שלנו למה שנקרא בארה"ב SPRAY ON BED LINER, זהו ציפוי עמיד ביותר המבוסס על פוליאוריאה והמיושם על משטחים/חלקים הדורשים עמידות ברמות הגבוהות ביותר.

אקסוליינר המבוסס פוליאוריאה מתאים למגוון רחב של שימושים.

יתרונות הפוליאוריאה מאפשרים לציפוי להתמודד עם אתגרים שאינם מתאימים לאף ציפוי אחר.

בתחום האיטום לבניין למשל, התזת פוליאוריאה יוצרת שכבה אחידה על כל משטח הרצפה או הגג ואין נקודות תורפה בצורת תפרים הנמצאים בין יריעות הזפת הנפוצות או מסביב לאלמנטים בולטים כמו צינורות, עמודים או קירות.

מרקם הפוליאוריאה יחד עם הגמישות שלה מתאימים במיוחד למשטחים נגד החלקה ואף למשטחי עבודה של מפעל שלם, המרקם המחוספס יוצר נקודות אחיזה רבות בעוד האלסטיות של הפוליאוריאה מגבירה את מקדם החיכוך כך שאם מדובר בסוליה, צמיג או משטח עץ, הסיכוי להחלקה הוא נמוך מאוד.

עמידות פוליאוריאה לפגיעות חיכוך

החוזק המכני הרב של הפוליאוריאה מאפשר לה לספוג מכות ושריטות בעמידות יוצאת דופן ומשתמשים בפוליאוריאה גם לחיזוק מיגונים לכלים צבאיים ועל מבני בלוקים כהגנה נגד פיצוץ.

את ציפוי האקסוליינר (המבוסס פוליאוריאה) ניתן למצוא על ארגזי טנדרים אשר מובילים ציוד כבד וחד כמו כלי עבודה וכלי גינון או שקי חצץ של יותר מטון, על פגושים, חלקי מיגון גחון וספים, על רמקולים של מערכות הגברה ניידות, כציפוי אטימה של כלים ימיים ואף לחיזוק מבני בלוקים כנגד פיצוץ.

כיום ישנה אופנה בארה"ב לצפות רכבים שלמים בכדי לספק את ההגנה האולטימטיבית. הציפוי מיושם ע"י מערכת מיוחדת השואבת שני חומרים ומערבבת אותם בדיזה ייעודית באקדח ההתזה.

עם הערבוב נוצרת ריאקציה בין החומרים שתוצאתה היא ציפוי סופר עמיד עם ייבוש ראשוני תוך כ 4 שניות!

למה לצפות את ארגז הטנדר?
הציפוי חזק יותר מארגז הפלסטיק ושומר על מראה טוב לאורך הרבה יותר זמן.
ארגז הפלסטיק נסדק ונשבר מה שגורם לחדירת מים ורקבון בארגז עצמו.
חיכוך גבוה יותר העוזר למנוע החלקת מטען בזמן נסיעה.

ישנם מספר מוצרי מדף בארץ המנסים לחכות את המוצר הפולימרי אשר דורש ציוד יקר ומיושמים ע"י אקדח התזה רגיל, מברשת או רולר.

מוצרים אלו לא מקרבים לחוזק ולגמישות של אקסוליינר.

דוגמאות לצבעים ועבודות שלנו ניתן לראות בעמוד הפייסבוק שלנו או בגלריה.

מחירים ניתן לראות כאן

לשאלות ותאום הגעה – 054-6500543

שימושים:
ארגזי טנדרים ומשטחי העמסה, פגושים ומיגונים לרכב, ציפוי משטחי עבודה ורצפות תעשיתיות, הגנה לזיווד וציוד נייד, איטום גגות ורצפות נגד חדירת נוזלים ובידוד, איטום כלים ימיים, תוספת למיגון של רכבים ומבנים.

יתרונות:

עמידות בשחיקה ומכות, גמישות גבוהה ומונע החלקה, עמידות בכימיקלים, אטום לנוזלים, יכולת יישום בשטח, זמני איחוי מהירים ביותר, אינו כולל ממיסי וידידותי לסביבה.