ניקוי אלומיניום וחידוש הברק המקורי בטכנולוגיית ReShine

ReShine שירות ניקוי אלומיניום של רייטק-Rightek. חידוש אלומיניום והחזרת הברק למפרטים עשויים אלומיניום חשוף, כגון חלקי רכב וחלקי מנוע מאלומיניום שאינם צבועים. שלבי ניקוי, וחידוש ברק ברמת גימור של יצרני חלקי אלומיניום. לפרטים והצעות מחיר פנו אלינו לטלפון – 054-650-0543. נשמח לעמוד לשירותכם.

 

ניקוי אלומיניום

 

החזרת הברק בחידוש אלומיניום ReShine

אנו ברייטק מאמינים כי ניתן להחזיר לחלקי אלומיניום את הברק הטבעי המקורי

תהליך מתקדם של ניקוי אלומיניום לחידוש כל החלקים העשויים אלומיניום חשוף ברכב. טיפול והחזרת ברק אלומיניום מקורי לחלקים כגון: מכסה צד, מכסה שסתומים, קרבורטורים, בלוק מנוע, צילינדרים, ראש מנוע, תושבות למיניהן וחלקי רכב נוספים.
חשוב להדגיש כי מעבר לחידוש הברק של האלומיניום, תהליך ReShine, מכסה וסוגר את פני השטח של המתכת עצמה ובכך מעכב, מפחית ולעיתים מונע התפתחות קורוזיה על פני האלומיניום. קורוזיה אשר העלולה לפגוע בברק הבסיסי של האלומיניום בהמשך.

ניקוי אלומיניום ReShine הוא תוצר של תהליך פיתוח מוצר שערך כמה שנים. אנו ברייטק, שמחים להציע לכם חידוש אלומיניום ReShine לאחר שהוכחו תוצאות סופיות חוזרות ברמת ניקיון וברק של חלקי אלומיניום מגוונים (הן חלקי מנוע ישירים והן חלקים במעגל השני). חלקים מסוגים שונים של כלי רכב.

אנו יכולים להבטיח תוצאה מעולה בכל פעם שנעשה שימוש בטכנולוגיית ניקוי אלומיניום. חידוש אלומיניום בתהליך זה מבטיח לכם נראות זהה כמעט לחלק חדש שמגיע ישירות מהיצרן.

למי מיועד ReShine – ניקוי אלומיניום

חשוב לציין כי שירות ניקוי אלומיניום שלנו מוצע לשוק הפרטי. לאנשים פרטיים ובעלי סדנאות לטיפול וביצוע התאמות אישיות ברכב (קסטומייזינג – Automotive Customizing) ברכבים ארבע גלגליים ודו גלגליים. רכבי אספנות, רכבי יוקרה, רכבי ספורט ושטח ואופנועים למשל. לתהליכי ההתאמה (Automotive Customizing) זקוקים פעמים רבות לחידוש וניקוי חלקי אלומיניום. הברקתם והשמשתם כחלופה ללרכישת חלקים חדשים בעלויות גבוהות.

נחזור ונדגיש שירות ReShine להברקה חידוש חלקי רכב מאלומיניום, הינו חלק אינטגרלי מהמאמצים שלנו ברייטק-Rightek לספק לכם שירותים ייחודיים בתחום חידוש וצביעת מתכות בתהליכים המתקדמים ביותר. אנו נערכים למען הנגשת שירותים מהעולם התעשייתי לשוק הפרטי. אנו נמצאים בחיפוש ופיתוח תמידיים ו-ReShine הוא תוצר של אסטרטגיית פיתוח השירותים והמוצרים שלנו.

שלבים בחידוש אלומיניום ReShine

השירות כולל תהליך מקצועי רב שלבי בדומה לשלבים הנהוגים אצל היצרנים המובילים בתחום ייצור חלקי רכב מאלומיניום. אנו מתאימים את התהליך למצבם של החלקים בהם יש לטפל. השירות יכלול בין שניים לשלושה שלבים בהתאם למצב החלק.
השלב הראשון הוא הסרת שומנים, ניקוי חול,  ושלב ה-ReShine עצמו.

ניקוי חול הוא תהליך זהה לשלבי ההכנה לצביעה חשמלית בתנור אלקטרוסטטית (באבקה). שלב התזת חול (מתבצע רק בחלקים במצב קשה). בסופו של תהליך ניקוי זה מתקבלים פני השטח של חלק האלומיניום חשופים לחלוטין ונקיים מכל שכבת חומר שעשוי לפגוע בביצוע ההברקה וכיסוי מלא של פני החלק.

שלב ההברקה עצמו ReShine. חידוש אלומיניום ברמת ברק כפי שיצא מהמפעל. לתהליך זה שתי מטרות בעלות חשיבות זהה. הענקת מראה חדש לחלק שאינו מיועד לצביעה ובמקביל שימור ומניעת פגיעה עתידית בחלק כתוצאה מקורוזיה. השימוש ב-ReShine מעניק לחלק שבו אנו מטפלים שכבת הגנה ששומרת על הברק לאורך זמן, מונעת קורוזיה וצורך לביצוע חוזר של תהליך ניקוי אלומיניום בעתיד.

 

ReShine שירות ניקוי אלומיניום של רייטק-Rightek. חידוש אלומיניום והחזרת הברק למפרטים עשויים אלומיניום חשוף, כגון חלקי רכב וחלקי מנוע מאלומיניום שאינם צבועים. שלבי ניקוי, וחידוש ברק ברמת גימור של יצרני חלקי אלומיניום. לפרטים אודות השירות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך עמוד הפייסבוק, במייל או בטלפון – 054-650-0543. נשמח לעמוד לשירותכם.